LENTON LÄHETETTYJÄ TARINOITA

Marianne Umborg settimised - energeetiline päevaraamat

perjantai 13. maaliskuuta 2020

Sauvolaisella on Sauvo sydämessä





Ehkä Sinulla on vaikea ymmärtää, miksi nimittäin minä teen mitä teen – teen koska minä olen minä. Olen täällä, mutta en ole täältä. Olen sieltä, mutta en asuu siellä - olen kahden Maan välillä, mutta kävelen maan päällä. Kuuntelen ja näen ihmisiä, kuka kävelevat minun ajassani minun vieressäni.

Toivon, että ihmiset ei satuttaisi toisiaan sanoilla tai teoilla eikä piirtaisi rajoja toistensa edessä tai välillä. Haluan ymmärystä, että joka ihmine on tärkeä ja myös tässä tapauksessa, jos hän on erilainen, tai hänestä huolimatta hän ei voi käyttä nimeä, jonka kriterit hän ei täytä.

Haluan että ihmiset työskentelesivat yhdessä. Tiedän, että olen ylpeä ihmisistä ja niiden yli, kun ihmiset on kävelennut ympäri Sauvo, kuuntelenut toisia ja puhunut itse omia tarinoita. Kun jonain päivänä pöydällä on kirja – ihmisjuttujen kirja – tarinoita ihmisistä jotka kantoivat Sauvoa sydämessä. Teen ja kävelen tätä polkua, koska tiedän – sitä tarvitaan tänä – ja pääasia – see on mahdollista, koska me, Sauvolaiset olemme olemassa.

Voidaan kyllä sanoa, että on ollut aikoja ja tehty ja on ollut, muutoksia ei tarvita tai muutokset eivät ole mahdollisia. Haluan, että henkilo kuka on viellä täällää tänään ei kääntäisi selkäänsä toiselle eikä astuisi toistesta yli eikä jättäisi tyhjän oman kotitaloni toivoessa että jokin muu paikka on parempi. Olen tavannut, olen puhunut, olen kuunnellut ja olen nähnyt – jokaisella ihmisellä on kirkas valo sisällä – Sinun tarvitsee vain katsoa ja kunnella.

Me kirjoitamme itse oman Sauvon-tarinan, mutta se on oikeastaan Suomen Maan tarina, kun me tällä astumme ja teemme sen, niin muut saavat voimaa, että astua. Tunnustaan rehellisesti, että kävellessään tätä tietä, sekä minä että muut, tarvimme muiden tukea – Sinun, Sinun ja Sinun – Sauvossa asuvien ihmisten tukea – niiltä joilla Sauvo on sydämessä.


Marianne Umborg

13.03.2020.v

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti