LENTON LÄHETETTYJÄ TARINOITA

Marianne Umborg settimised - energeetiline päevaraamat

sunnuntai 15. maaliskuuta 2020

Minun Sauvoni - Minun tieni




Tulin Suomeen, koska oli aika tulla – ei halunnut, koska pelkäsin. Minun piti lähteä, koska oli aika mennä – ei halunut, koska pelkäsin. Tulin takaisin, koska, muuta tapaa ei ollut – pelkäsin, koska en tiennyt kuinka kauan voisin olla. Tämä on minun tarinani, lähemmäksi itsesi, eri tarinoiden kautta.

Eri aikojen loppussa, 20 vuodeen kuluttua, tapasin Rakveressa entisen poikaystäväni, niin satunnaisesti. Menimme naimisin ja meillä on yksi yhteinen lapsi, plus 2 ja 2 edellisestä ajasta. Miehellä oli ja on suomen veri ja sielu. Hän oli työskennellyt Sauvossa vuosia, mutta hän palasi Viroon ja tulin tänne myös silloin kun olimme yhdessä. Oli vaikea olla, kun mies ja iskä oli monta viikoa poissa kotonta. Siinä, 2017.a, minun Suomeni tutustumisen kesänä hän oli työissä Virossa – poikalla oli synytymäpäivä ja hän tarvii ilman vanhempien vapataa tila – yhdestä päivästä tuli kolme päivä. Noina päivinä tapahtui ennemään kun on sanoja.



Yöpyimme Sauvossa, muistan aamupäivan hiljaisuuden ja kylmän kastepuristuksen, kun tein joogan ulkona. Muistan S-Marketin viileystä sissällä. Ajoimme autolla ympäri Sauvo ja lähellä. Menimme Karunan näkötorniin ja kävelimme pirunapellolla. Kävelin ensimmäistä kertaa kalliolla. Turun kaupunkissa jalat vievät minun linnan – tapasin itseni siellä. Kävelimme Mathildedalin luonnonpuistossa. Meillä oli aurinkoinen päivä Ruissalossa.

Sisäisesti tiesin, että minun tieni ja aikan on Suomea, mutta en ollut helppoa hyväksyä oman matkani, mikä ei ollekaan ollut helppoa. Kokemuksia joka tulee läpi kokea. Muistoja, jotka tulevat heräväät kun koken kokemuksia. Eri aikoja, jotka luovat sekaannuksesta selkeyteen.



Minun Sauvoni on ollut luonto, avaruus ja vapauus. Meri, kiviä ja puut. Linnut, jotka ovat tuoneet omia viestejää. Ihmiset ovat olleet opettajia, osoittanut tiedä - he ovat tehneet sen ja ovat olleet sellaisenaan - kuin minun on ollut tarpeen kasvaa ihmiseksi – silloinkin kun olin itsepäinen ja en halunnut rakastaa heitä, koska taistelin oman Minäni puolestasi. Kaiken tämän olen tarvinnut oppimiseen ja kasvamiseen.

Tänään asun pääkadulla, keltaisessa talossa ja minun tieni on mielenkiintoinen, joskus monimutkainen, koska minä olen edelleen minä – hyväksyn oman tieni ja jos en halua, sitten tulee aika, missä olen sisällä ja tunnen tunteitä – sitten ei ole muuta, kun löytää vastauksia ja kävellä läpi ja eteenpäin.


Marianne

15.03.2020.v

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti