LENTON LÄHETETTYJÄ TARINOITA

Marianne Umborg settimised - energeetiline päevaraamat

maanantai 4. toukokuuta 2020

Yhden IhmisSielun tarinoiden synty







Läpi oman aikansa olen tuntenut pelkoa siitä, että kun minä en enää ole, kun minulla ei enää ole, kun minä enää en voi – kun enää ei ole ulkopuolella minusta olemassa sitä, joiden avulla ja tuella voisin, osasin ja saisin olla parempi itse, kun se, kuka minä itse, ilman kaikkie siitä, voisin, osasin ja saisin olla. Tämä pelko on saanut minut toimimaan, olemaan ja näyttämään vankilta, jolla ei ole vapautta olla minä itse, itsensä. Pelko menettää mahdollisuutesi ulkomaailmassa on pelottava tunne, mikä lisää pakkoa pidä joka tapauksessa itsellesi se, ilman jota en olisin itse niin kaunis, hyvä ja taitava.

Se on usko, että minä olen ja tulen vastaa muiden jälkeen ja läpi. Aivan kuten ulkoinen Maailma luo minua, en minä itse. Silloin, kun aloin elää Suomessa ja silloinkin, kuin asuinpaikan täällä vaihtoi, pelkäsin siitä, kasvavatko minun tarinasi ja lähtevät ne uudessa paikassa lentoon. Silloin, kun kappaleiden lukumäärä kasvoi tai sillä välin oli hiljaisuutta, pelkäsin, että minulla ei ole enää sitä taitoa ja minulla ei ole enää sitä mahdollisuutta - pelkäsin menettää sen, mikä tulee minun sisältää ja jossa olen itsensä.

Minä en ymmärtänyt, että minä itse olen avain, joka aukeaa ja lähettää lentoon tarinoita minusta itsestäni – ihmisesta. Minun tarinat ovat minussa, koska olen olemassa. Tarinat ovat minun kanssani ja minä itse avaan ne, kun olen siihen valmis. Uudet paikat ovat uusi mahdollisuus löytää ne suljetut ovet, jota en olisi nähnyt muualla, koska jokaisessa uudessa paikassa on uusia paikkoja, teitä, ihmisiä ja tarinoita, jonka kosketus herättää minussa tunteita ja minä itse menen heidän kanssaan taas tuntemattomaan, että päästä vielä lähemmäksi itseään.

Minun Maailmani on tarinat, jolla on eri ajat ja nimet, joka ovat minussa riippumatta siitä, missä ja milloin asu(si)n ja kävele(si)n. Eri paikkojen erilaiset peilit - puut, kivet, rantakalliot, ihmiset, linnut, maa, meri, rakennukset - he ovat yhdessäkulkijoita tien päällä, joista heijastuun itsellesi, että ymmärtääkseni oman Aikani ja itsensä, kuin yhden IhmisSielun tarinoita siinä ajassa.


Marianne

04.05.2020.a

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti