LENTON LÄHETETTYJÄ TARINOITA

Marianne Umborg settimised - energeetiline päevaraamat

lauantai 9. toukokuuta 2020

Taloilla on tarinoita ja taloissa on Aikojen kuvioita – paikassa paikallaan pysynyt tunteet






Kun kaksi naista,
samaan Aikaan, eri aikoina,
yhdessä ja samassa paikassa
kokivat samoja tunteita,
sitten ajat sulantuivat yhteen
ja yksi toisensa kautta
oman tarinasi kertoi ...





„On syksyssä synkkä surua,
kun yksin olen jäänyt -
kaikki, jotka ovat ollut,
on älä nähnyt,
on uudesta lähtenyt
ja itsensä takana oven sulkenut.

Surulla on violetti väri,
mikä muistuttaa syreeni,
kevät on vielä kaukana -
minä muistan hänet,
mutta vielä en näe,
hän ei ole ulotuvilla.

Uppoavat märät kyyneleet
pitkin lasia alas -
minä en itke
mutta kyyneleet virtaavat
ulkopuolella minua.

On syksyä ja on surua,
yksinäisyys on sielussa
aika on mennyt ohi,
silti olen vielä jäljellä.

Kaikki olisi kuin eilen
vielä olemassa ollut,
mutta tyhjissä huoneissa
kaikuva hiljaisuus
on ammottava tyhjyys
siitä, mitä ei enää ole,
niistä, jotka minun kansaani eivät enää ole.

On surussa vapauttava hetki,
seisoessaan menneisyyden
ja tulevaisuuden rajalla,
on aika sulkea
itse kirjoittamansa kirjan,
mikä, kun ovi,
johtaa nykyisestä ulos
edessä odottavalle tielle.

Me – minun aikani on lähtenyt ohi,
se on loppunut huomaamatta,
yksin jäädessään
ei ketään ole jäljellä,
kuka jäisi taakse,
jäisi yksin
ja odottaisi minun takaisin -
on aika mennä tielle ...”


Marianne

07.05.2020.a



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti