LENTON LÄHETETTYJÄ TARINOITA

Marianne Umborg settimised - energeetiline päevaraamat

torstai 18. kesäkuuta 2020

Muutokset ajan myötä ja ihmisen sisällä






jonain päivänä se oli sellainen päivä

.....„Ota tämä päivä” oli minun teetäni – kyllä se oli iso työtä, mutta hauskaa ja leikkisää - siellä oli vapaus sisällä. Minun polkuni on kirjoittaminen ja tarinat. Tänä aamuna tunsin, että en enä halunnut kirjoittaa uudesta tapahtumasta. Ensimmäistä kertaa suomessa pelkäsin sitä, mitä muut mietivät ja haluavat minun takanani - sanani eivät voi lentää vapaasti. Jonkun on oltava liikaa aikaa, ja tarkkuustarkastajia on useita, koska tuloksen on oltava sellainen, että jokaisen kasvot pysyvät puhtaina. Tarinaani ovat minun tarinat - mä allekirjoittaan ne ja ollan vastuussa heistä. Halusin tehdä, puutarhapäivä odottaessa, yhden leikki ihmisille - mutta siinä on myös paljon kirjoittamista, puhumista ihmisille kirjeiden kautta. Minusta tuntuu, että ei myöskään ole sallittua eksyä niihin, koska muut, jotka ovat yleisen nimen takana, eivät salli sitä. Pelkään vastatessani sivulle kirjoittaville ihmisille - se ei ole enää vapautta.

Minä olen minä ja minä olen se, kuka mä olen, mä en ole joku toine. Minun tieni on antaa ihmisille sitä, mikä luo enemmän heihin. Jos valitsen polun, otan vastuun siitä ja tekemästäni, mutta vapaus on tärkeä. Tänään tunnen, että muut pelkäävät sitä, mitä teen. Mutta en osa eikä voi antaa tänään enemmän kuin osan ja mitä minulla/ minussa on.

Tänään on olemassa ihmisiä, jotka tulevat taas osallistumaan, koska tein mitä tein - itseni omin sanoin. Ymmärrän, että et te halua, että teidän nimesi yhdistettään vääriin sanoihin ja virheisiin. Paljon on tehty ja paljon on vielä tehtävää, mutta tänään en voi antaa teille varmuutta siitä, että en ole väärässä ja osan kirjoittaa kaiken oikein .....


Marianne

18.06.2020.a

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti