LENTON LÄHETETTYJÄ TARINOITA

Marianne Umborg settimised - energeetiline päevaraamat

sunnuntai 19. huhtikuuta 2020

Minä rakastan teitä





Tiet houkuttelevat itseään,
koska he eivät voi loppua,
ääretön etäisyyteen
he vievät minut mukaan.



Menen, jatkuvasti kävelen edelleen,
ei tarvitse kääntyä takaisin
koska horisonttia
ei ole vielä saavuttanut.



Uusi mutka, vuori ja laakso -
ei ole ollut täällä tänään,
minä en ole vielä ollut täällä.



Tiellä kävely ja oleminen,
siinä on kaikki,
mitä tarvitsen itselleeni -
olemme yhdessä minä ja tie.




Minä rakastan teitä
ja minä tarvitsen niitä,
kävelemässä tiellä
siirtuessa eteenpäin
tiedän ja tunnen
että olen vapaa -
tämä on minun matkani
jota jatkuvasti kävelen ...



Lisaksi - sama tarina minun vironkielisessä blogissa kantoi jo numeroa 900 !!!!!




Marianne

19.04.2020.a

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti