LENTON LÄHETETTYJÄ TARINOITA

Marianne Umborg settimised - energeetiline päevaraamat

lauantai 22. elokuuta 2020

Vapaat liikkeet musiikkissä - viisi erilaista energiaa




Mahdollisuus osallistua viidella tanssipäiväällä, jotka on omistettu erilaisille energioille. Yhden kerran kesto noin 1,5 tuntia - saapuminen itsensä sisälle, tanssi 45 min, hiljaisuuden aika itsensä kanssa, energian piirtäminen.


I hetki – MAAN ENERGIA – Sekaannusta, tietämättömyyttä, mitä ja miten, olisi ja ikään kuin ei olisi. Halu pitää itseleesi, mä en halua päästää irti. Tämä on minun aikani ja tie, jolla kävelen. Työskentelen itsesi kanssa, kasvaan itsenä, antaan ruokaa itsellesi. Minun kanssani on tunteiden paino, menneisyydestä ja nykyisyydestä. Tunteiden kauneus ja viehätysvoima värjää minun Maailmaani. Minun jalkani ovat juuret, jotka sitovat minut maahan. Ajan muistot ovat kivien sisällä. Illalla menen nukkumaan, olen hoidetu ja kadonnut yön halauksessa. Yö aika on kuin olisin pimeässä luolassa, jossa minun pelkoni ovat hämärässä ja lähestyvät varjoista. Aamulla syntyn uuden päivän alussa. Kasvan ulos maasta ja ylöspäin. Otan oman ensimmäisen askeleeni ja teen toisen, hämähäkkiverkkojen ketjut rikotaan. Astun ja suoristun, tunnen tuulen kutsun, kiipein vuorelle ja tunnen tuulen hyväilyä kasvoilla - aion lentää ...

II hetki – TUULIENERGIA - Minulla on halu murtaa arkipäivän rajat. Haluan olla vapaa ottamaan askeleeni, että tehdä omat liikkeet ilman esteitä. Minun elämä näyttää pysyvän paikallaan, koska itsesi herättämiseksi ei ole jännitystä tai voimaa. Minussa on tahtoa käyttää siipiäni - tuuli vie minut korkealle pitkin pitkiä matkoja kokemaan itseni. Tuulet repivät ja ottavat minun mukaasi. Tuuli katoaa ja on putoaminen korkeudesta. Olen peloissani itsensä tuhoamisen edessä. Lennän avuttomasti, kunnes löydän itseni ja ymmärään, kuinka ja mitä tehdä lentääkseni vuorten yli ja merien taakse. Tuuli tulee kanssani ja me lentämme yhdessä, kunnes hän vie minut takaisin tuttujen metsien välin. Laskeudun tasangolle. Teen kokkon ja istun sen viereen – olen.

III hetki – TULEN ENERGIA - Tulessa on pysähdys, että jättää hyvästi. Itsesi sisällä on tuli sammunut. On aika pysähtyyä, että avautua ajassa - nähdä aika, kääntää uusi sivu. Lämpö hyväilee ja sulattaa. Tuli on se, joka saa tuntemaan minun olonsa eläväksi. Valo heittää pelottavia varjoja. Tuli maalaa minun pelot eläväksi. Liekki nousee korkealle ja polttaa. Haluan huutaa ja rikkoa, koska se satuttaa paljon. Astun pelkooni sisälle ja tajuan, että voin liu'uttaa oman kämmeneni liekkien läpi. Minun pelot ovat ollut mielikuvitus. Olemassa ollessa ei ole tunnetta olemassa ollut. Palan itse syttyessä tuhkaksi ja syntyin astumalla läpi tunteen. Kyyneleet virtaavat kuin sade ja pesevät noen kasvoilta. Heitän rikki kuluneet ja likaiset vaatteet pois ja astun kyyneleistä kertyneeseen veteen.

IV hetki – VESIENERGIA - Vedessa on mahdollinen liuottaa. On katoamisen tunne ja halu. Tahto tulva ja vaientaa äänet, jotka puhuvat itsesi ja maailman sisällä. Vesi on sateen ääni ja aaltojen melu, joka yhdessä oman verensyken kanssa sammuttaa häiritsevät äänet. Jään itseni kanssa. Kuulen itseni. Olen yhdessä ja annan itseni liudentua kaikkeen, että syntyessä luoda itseäsi. Vesi on uskoa vastaan tietoa. Uskomukset katoavat, kun näen ja koen tietoa, että minun aloitukseni on Alun Lähde - se on Valkoinen Valo itsessään.

V päivä – RAKKAUDEN ENERGIA - Haluan pitää rakkauden vain itselleni, koska en näe eikä siksi osaa luoda sitä lisäksi. Minulla on vähän ja sitä ei riitä edes itsellesi. Haluan tuntea rakkauden ja olla rakkautta, mutta en osa, koska on pelko katoamisesta. Olen syyllinen itseni edessä ja olen itsensä uhri. Pelaan omilla tunteillani vakava oman elämän elämäsi peli. Rakkaus on kasvu itsenän . Tämä on minun oma tieni ihmisena ja tehtävät. Minun oli aika tulla, syntyä ja kasvaa löytääkseni oman ajan sisällä tiensä itsessäni - kokea itsesi rakkauteni suuruuden. Minulla on tieto siitä, että olen maailmassa itseäni ja toisija varten. Luon, annan itsestäni ja saan vastaan sen, mitä tarviin itselleni kasvun jatkamiseksi. Minä olen energia, joka on alun valo, vesi, tuli, tuuli ja maa.


Marianne

22.08.2020.a



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti