LENTON LÄHETETTYJÄ TARINOITA

Marianne Umborg settimised - energeetiline päevaraamat

perjantai 7. elokuuta 2020

Viiden elementin tanssi

 




Mahdollisuus osallistua viiden elementin tanssipäivällä - viisi erilaista energia yhdessä päivässä. Yhden kerran kesto noin 1,5 tuntia - saapuminen itsensä sisälle, tanssi 45 min, hiljaisuuden aika itsensä kanssa, energiakuvan piirustus.


Kasvan maasta, juureni ovat minun olemukseni aika, vahvuus ja yhteys menneisyyden, nykyisyyden ja tulevaisuuden välillä. Vedessä heijastun vastaan ja löydön itsesi sisältä tietot. Tulen lämmössä auken ja oman tunteista lävi astuessa palan pelko (tundes elusalt). Tuuli jakaa hengitykseni ja tukee lentoani. Käytän omia tietoja, että astua omia askeleesi ja valita lentosuunnat, että elää - kokea oman elämäni (elamist). Minä olen energia, joka on alun valo, vesi, tuli, tuuli ja maa – minä olen olemassa, koska olen olemassa itsenä oman elämän elämässä.


Marianne

07.08.2020.a

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti