LENTON LÄHETETTYJÄ TARINOITA

Marianne Umborg settimised - energeetiline päevaraamat

perjantai 10. heinäkuuta 2020

Ihmiset kantavat oman nimeään





Ihmisen nimessä on ja ei ole merkitystä, mutta se ei ole elintärkeä. Nimen saa ottaa, muutta ja vaihtaa. Nimi on kokoelma kirjaimia, jotka yhdessä luovat merkityksen ja antavat kuvan siitä, minkä pitäisi olla niiden takana.

Ihmisenä pelkäämme olla ilman nimeä - olla ilman erottuvaa etikettiä. Minun nimeni - se olen minä – Ihminen. Mutta, kun synnyin itsensä luomisena seuraavassa hetkessä, niin en ole enää se, mikä olin jo. Mutta nimi ja nimet pysyvät kuitenkin ennallaan eikä muutu ajan myötä, ellei tehdää päätöstä, että yksi vaihdetaan toiseen.

Nimi on se, jota käytän kertoessani muille - „Minä olen Marianne!” Mitä tarkoittaa Mariannena oleminen? Mikä on tärkeää, hoitaa oman nimestä kiinni, mitä on jo ollut ja mitä muut tietävät, koska olen käyttänyt sitä tai olla vapaa ja sellaisena kuin minä olen? Mutta mitä valita tässä tapauksessa nimetäksesi itsesi?


Marianne

10.07.2020.a

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti