LENTON LÄHETETTYJÄ TARINOITA

Marianne Umborg settimised - energeetiline päevaraamat

perjantai 22. tammikuuta 2021

Tieto – Olen hoidettu

 


Olen hoidettu st hoidan itseni ajan tiedolla, mutta ihmisenä käytän näitä tietoa taitona yhtä paljon tai vähän kuin uskon, vaeltaessa tunteiden sokkelossa, itsesi sen arvoinen olevan. Pelkään jokaisen seuraavan askeleen, jonka otan - että minulla ei ole paikkaa minne sitä tehdä – että minä en tiedä, miten se täytyy tehdään - että minulla ei ole aikaa sitä tehdä - että minulla ei ole enää mahdollisuutta sitä tehdä - pelkään hetkeä, jolloin astun tuntemattomaan, koska itsesi sisälläni uskon, että minä en ole hoidettu.

Tieto - Olen hoidettu! - antaa voimaa ja rohkeutta päästää irti siitä, mikä on ja ottaa askel kohti sitä, mikä ei vielä ole.


Marianne

22.01.2021.a

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti