LENTON LÄHETETTYJÄ TARINOITA

Marianne Umborg settimised - energeetiline päevaraamat

perjantai 28. helmikuuta 2020

Minä – Marianne



Kääntäjää käänsi

Kävelen polkua, jossa kirjoittelen tarinoiksi omia elämänkokemuksiani. Tarinat ovat eläviä, kunnes ymmärrän omat oppitunnit ja kävelen niiden läpi. Lentoon päästetyissä tarinoissa näkyy koko tieni, jota olen kulkenut eteenpäin. Aina kun olen oppinut jotain, on vaihtunut näkökulmani asiaan ja sitä seuraa tarinani, joka avaa taas uuden tason. Tarinani kertovat ihmisistä ja on kirjoitettu ihmisille. Ihminen voi olla itse itsellensä sekä oppilas että opettaja. Tarinoita voi jakaa moniin tavoin – meditaation kautta, jotka opastavat määräpään asti pääsyä. Sitten Minä ja Sinä - tarinat, jotka auttavat ymmärtämään ihmissuhteissa tapahtuvia prosesseja. On Sielujen vaellukset eri ihmisinä eri aikakausina – aika on ajaton, kestävä ikuisuus. On myös huomiosta kertovia tarinoita siitä, miten aidon huomion kadottaminen voi nostaa ihmisen joko pilviin tai johtaa itsetuhoon, joskus jopa itsemurhaan. Loput tarinat käsittelevätkin kaikkea muuta, jota olen tuntenut tai kohdannut ja jotka ovat minua puhuttaneet.

Asun Suomessa, mutta blogini oli ja on tähän asti viroksi. Lukien sanomalehtiä ja seuraten muutakin mediaa huomasin, miten ihmisiin sattuu usein, koska eivät ymmärrä itse itseänsä, eli eivät osaa lukea itsensä. Haluan auttaa heidän, joiden kotimaassansa minulla on kunnia asua, ojentamalla heille tarinani. Käänsin osan tarinoistani suomeksi, jotta veljeskansakin voisi lukea, mistä ja miten minä kirjoittelen.


28.02.2020.v

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti